1 Temmuz 2010 Perşembe

Anthill,inşaat işçisi


Anthill, basın ilanlarında inşaat işçilerini kullanıyor. (Bugünkü gazetelerde var.)
İlk etapta samimi, içten geliyor insana.
Ama ben bakarken şöyle bir çelişkiye düştüm:
Bazı iş alanları var ki, insanüstü mucizevi bir güçle yapıldığını düşünmek istiyor insan.
Asla kul hatası olamayacak, her şeyin kusursuz yapıldığı...
( Eskiden reklamcılar da öyleydi, kreatifler müşteri onları görmezden önce
antenli uzaylılar gibi gelirdi insanlara. Dolayısıyla bir büyüsü de vardı mesleğin.
Sonra vıcık vıcık oldu ilişkiler, boku çıktı o ayrı.)

Neyse ben de bu inşaat ilanlarına bakarken kişisel olarak değil ama pazarlama olarak
acaba bu inşaatı yapanları göstermek büyüyü bozuyor mu diye düşündüm açıkçası.
Bilmiyorum siz ne düşünürsünüz?

(ilanları nette bulamadım, ama bugünkü gazetelerde var.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder